Corona-maatregelen verlengd t/m 20 mei

Donderdag, 23 april 2020

Op dinsdag 21 april maakte het kabinet bekend dat de algemene coronamaatregelen zijn verlengd tot 20 mei. Het huidige verbod op evenementen met vergunnings- en meldplicht wordt verlengd tot 1 september.
Ook onze vereniging heeft de wedstrijden, evenementen en andere bijeenkomsten voorlopig afgelast.
We kunnen gelukkig wel blijven vissen, maar houdt je daarbij wel aan de richtlijnen.
Voor meer informatie kunt u kijken op de website van Sportvisserij Oost-Nederland.