Laat je clubhart zien voor Vissteigers aan het Ommerkanaal

Zaterdag, 3 maart 2018

De Gezamenlijke Hengelsport verenigingen uit Balkbrug, Dedemsvaart en Ommen hebben de handen ineen geslagen voor hetzelfde doel, het realiseren van vissteigers in het Ommerkanaal. Rabobank Vaart en Vechtstreek draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij ook in 2018 de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. Rabobank Vaart en Vechtstreek stelt € 150.000 beschikbaar om te verdelen via de ledenstemmen Ook De Rietvoorn, Ons Genoegen en De Brasem doen samen mee aan de Rabobank Clubkas Campagne met een gezamenlijk doel: Vissteigers aan het Ommerkanaal.

Rabobank Clubkas Campagne #VVS. Laat je clubhart zien!

Rabobank Vaart en Vechtstreek draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij ook in 2018 de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. Rabobank Vaart en Vechtstreek stelt € 150.000 beschikbaar om te verdelen via de ledenstemmen. Ook de Rietvoorn doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne samen met de hengelsportverenigingen, Ons Genoegen - Balkbrug en De Brasem - Dedemsvaart.

Stemmen
Van 15 t/m 31 maart 2018 mogen leden van Rabobank Vaart en Vechtstreek 5 stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van € 150.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Wij ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.

Oproep aan alle leden
Het is voor de gezamenlijke hengelsportverenigingen belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor het aanleggen van 30 vissteigers aan het Ommerkanaal.

Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden stemmen geven aan de Rietvoorn - Ommen en Ons Genoegen Balkbrug en De Brasem Dedemsvaart tijdens de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Vaart en Vechtstreek. Kijk voor meer info over de Rabobank Clubkas Campagne op www.rabobank.nl/vvs.

Bedankt voor jouw steun!

Groeten van De Rietvoorn, De Brasem en Ons Genoegen