Wat de toekomst brengt

Dinsdag, 17 maart 2015

2015 een nieuwe website en nieuwe plannen. Op dit moment moet de website weer gevuld worden voor 2015, het is dus nog goed mogelijk dat je wat mist. Al de feedback is welkom en kan je via het "Algemene contactformulier" versturen.

Vorig jaar zijn we al bezig geweest met het dynamischer maken van de website. Veel plannen hadden we maar helaas is ook gebleken dat hoe mooi de plannen ook zijn het in de praktijk brengen hiervan lukte toch vaak niet.  Maar de overstap naar een nieuwe plek voor de website bij Sportvisserij Nederland dat is gelukt!.

De wensen die wij hebben om dit jaar te implementeren zijn:
- Meer nieuws en ook sneller nieuws. Denk hierbij aan het jeugdvissen, wedstrijden etc.
- Na elke vergadering een kort stukje op de website.
- Input van leden, als jij als lid een stukje heb voor de website stuur het dan door naar de secretaris. Hij zal daarna met je overleggen hoe we dit stukje op de site kunnen zetten.