Lidmaatschap 2017 en de Visplanner

Woensdag, 21 september 2016

Het einde van het seizoen 2016 nadert. Wat moet u weten voor 2017 en waar kunt u online aangeven dat u de papieren lijst met viswateren nog wilt ontvangen.

Op dit moment zijn we als vereniging bezig met de voorbereidingen voor het seizoen 2017. De wedstrijdkalender wordt weer in orde gemaakt en we zijn bezig om het drukwerk te bestellen zodat u op tijd uw vispas ontvangt.
Zijn er zaken die niet meer kloppen op uw VISpas geef deze dan voor 1 oktober aan ons door. Tot 1 oktober kunnen wij de gegevens aanpassen waarna Sportvisserij Nederland dit blokkeert en de vispassen gaat aanmaken.

• Controleer of uw persoonsgegevens correct op uw VISpas staan;
  • Wilt u opzeggen, dan kan dit tot 1 oktober. Klik hier voor meer informatie;
  • Let op per 2017 krijgt u niet meer automatisch de papieren lijst met viswateren. Wilt u deze lijst nog wel ontvangen dan kunt u dit online regelen via de website van Sportvisserij Nederland.

Sinds 2016 is het niet meer nodig om de papierenlijst met viswateren bij u te hebben, de Visplanner app van Sportvisserij Nederland is een rechtsgeldig middel geworden. Om deze reden stopt de standaard uitlevering van de papieren lijst met viswateren. Als u de lijst nog wel wilt ontvangen is dat mogelijk en kunt u dit online aangeven via Sportvisserij Nederland