2016 ALV en een vooruitblik

Zondag, 13 maart 2016

2016, een nieuw jaar met nieuwe kansen. Niet alleen voor het bestuur maar ook voor onze leden. Onze eerst activiteit is dinsdag 15 maart, om 19:30 vindt de ALV plaats in Cafe d'Oldeheerd in Balkbrug. Maar we zoeken ook mensen...

We zoeken voor verschillende functies / vrijwilligerstaken mensen. Hieronder een kort overzicht, lijkt het je wat neem dan contact op met onze secretaris via het contact formulier:

Bestuur:
- Voorzitter, ben jij die duizendpoot en vergadertijger en lijkt het je wat om als voorzitter bij ons bestuur te komen dan horen we het graag.
- Algemeen bestuurslid. Voor diverse ondersteunende taken zoeken we een algemeen bestuurslid.

Vrijwilliger:
Voor diverse zaken zoeken wij vrijwilligers:
- Onderhoud aan de visvijvers;
- Wedstrijden (uitzetten bordjes, wegen van de vis);
- Jeugd wedstrijden;
- Jeugd viscursus;
- Vislessen op school vrijwilligers maar ook mensen die vismeester willen worden;
- Vereniging-controleur;

Wil jij ons komen helpen neem dan contact op met onze secretaris via het contact formulier.